تصفیه آب خانگی

تقریبا ۸۰ درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است به همین دلیل آب یکی از حیاتی ترین عناصر مورد نیاز بدن انسان است از طرفی وجود کلر در آب های شهری که باعث از بین رفتن باکتری ها و ویروس ها است خطر ابتلا به سرطان ، بیماری های تنفسی و بیماری های قلبی را افزایش و کارشناسان بر این باورند که حذف کلر از آب آشامیدنی زمانی که قصد داریم آب را بنوشیم باعث خواهد شد که احتمال ابتلا به این بیماری ها تاحد قابل توجهی کاهش یابد

بنابرین بهترین راه برای این مشکلات استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است تا در هزینه ها صرفه جویی کرد و بطری های آب معدنی کمتری استفاده کرد و به حفظ طبیعت نیز یاری رساند

فواید استفاده از دستگاه تصفیه خانگی استاندارد -حذف موادمعلق ، گل و لای ،کدورت -حذف کلر باقی مانده -حذف طعم و بو -حذف مواد شیمیایی و مواد آلی -حذف سختی و رسوبات -حذف فلزات سنگین( نیتریت و نیترات و آرسنینگ) -حذف باکتری و ویروس همه فواید فوق به شرطی امکان پذیر است که دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد و اصل باشد. فروشگاه سیستم های آب شیرین کن با ارائه دستگاههای تصفیه با کیفیت و استاندارد به عنوان یکی ازبرترین فروشگاههای تخصصی در زمینه دستگاههای تصفیه خانگی و صنعتی می باشد.

با ننوشیدن آب چه اتفاقی برای بدن ما می افتد ؟ ۱- انرژی شما افت می کند ،احساس سستی می کنید. ۲-تمرکز شما پایین می آید ۳ - خطر سکته افزایش می یابد ۴-احساس گرسنگی شما تشدید میشود ۵- کلیه ها درست کار نمیکند ۶- و همچنین قلب درست کار نمیکند ۷ - متابولیسم بدن کاهش می یابد با توجه به همه موارد بالا ،اهمیت نوشیدن آب تمیز و پاک و تصفیه دو چندان میشود ،چرا که نوشیدن آبی که حاوی املاح مضر ، فلزات سنگین و آلاینده های میکروبی است مخصوصا در زمان تشنگی تاثیر نامطلوبی روی بدن میگذارد.

بهترین راه برای پیشگیری از بیماری سنگ کلیه چیست؟ بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه ،نوشیدن مایعات کافی در طی روز است. اکثر مردم باید روزانه بین ۸ تا ۱۲ لیوان مایعات ،ترجیحا آب تصفیه شده و تمیز بنوشند.نوشیدن آب تصفیه شده و تمیز که توسط دستگاههای تصفیه خانگی تولید میشود یکی از راههای جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه است. دستگاه تصفيه آب خانگى یک کارخانه کوچک تصفیه آب در منزل شما هستند. استفاده از آب تصفیه شده باعث خواهد شد که مصرف آب معدنی ها کمتر شود و در نتیجه استفاده از بطری های آب معدنی کمتر شود.

 کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر
تحقیقات نشان می دهد وجود یون های آلومینیوم در آب ارتباط معنا داری با احتمال ابتلا به آلزایمر دارد.
❌آلومینیوم از عناصری است که دفع آن از بدن دشوار است و در مغز انسان رسوب می کند و باعث اختلالاتی از قبیل آلزایمر خواهد شد.
⚙️دستگاه های تصفیه آب خانگی با استفاده ازفن آوری اسمز معکوس و ممبران RO تمامی فلزات سنگین از جمله آلومینیوم، سرب ، جیوه ، کادمیوم و … را از آب آشامیدنی حذف خواهند کرد.

🌏 حفاظت از محیط زیست
دستگاه تصفيه آب خانگى یک کارخانه کوچک تصفیه آب در منزل شما هستند.
استفاده از آب تصفیه شده باعث خواهد شد که مصرف آب معدنی ها کمتر شود و در نتیجه استفاده از بطری های آب معدنی کمتر شود.
بطری های پلاستیکی وقتی به صورت زباله در طبیعت رها می شوند گاه صدها سال طول می کشد تا تجزیه شده و وارد چرخه طبیعت شوند.